acasă
despre noi
ediţia curentă
ediţii anterioare
abonament
publicitate
contact
    Propuneţi-ne
    un subiect de articol!
    Doriţi să primiţi
    gratuit Revista
    AfaceriLemn.ro?
    Click aici pentru a ne
    trimite un comunicat
    de presă
    Informaţii suplimentare
    puteţi găsi şi pe bursa
    de afaceri pentru
    industria lemnului
    Accesaţi acum
    cea mai mare bază de date
    de cereri şi oferte de lemn
    şi produse din lemn
    Cele mai importante
    companii din industria
    lemnului din întreaga lume
Abonare la Newsletter

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

    Cărţi

Chaotics. Managementul şi marketingul în era turbulenţelor

Autori: Philip Kotler şi John A. Caslione
Editura: PUBLICA

Cuvântul chaotics nu apare (deocamdată) în niciun dicţionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula în aproximativ 30 de ţări din lumea întreagă. S-ar putea traduce ca haoticism – un nou şi necesar instrument de management şi marketing ce defineşte cadrul strategic necesar supravieţuirii unei crize economice. Autorii acestei cărţi ne asigură însă că aceste vremuri tulburi nu reprezintă o abatere de la normal, ci noul chip al normalităţii. Sistemul Chaotics™ are ca scop minimizarea vulnerabilităţii şi fructificarea oportunităţilor pentru realizarea unui salt gigantic în faţa competitorilor, din care cei mai mulţi continuă să se agaţe de aceleaşi tactici panicarde: reduceri generale la toate categoriile de personal, reduceri enorme de preţ şi diminuarea nemiloasă a investiţiilor în marketing, în promovarea mărcilor şi în dezvoltarea de produse noi. Sistemul descris aici vă ajută să vă regândiţi în totalitate modul de-a face management şi marketing în timpul unei recesiuni, ca şi în timpul altor stări de turbulenţă:
Cum să dezvoltaţi sisteme de avertizare timpurie
Cum să construiţi scenarii detaliate şi strategii de răspuns
Cum să reduceţi costurile şi să îmbunătăţiţi eficienţa în departamentele-cheie
Cum să vă păstraţi cota de piaţă.
Oportună, practică şi convingătoare, Chaotics™ este un ghid indispensabil pentru liderii şi managerii care se străduiesc să supravieţuiască furtunilor economice din ziua de azi şi să prospere prin inevitabila turbulenţă a zilei de mâine.

Comoara de la baza piramidei. Eradicarea sărăciei prin profit

Autor: C.K. Prahalad
Editura: PUBLICA

Comoara de la baza piramidei este un proiect realizat în parteneriat cu Money Express şi susţinut de TeamNet International. Inspirate de ideile şi soluţiile originale ale lui C.K. Prahalad din Comoara de la baza piramidei, multe companii au identificat şi creat pieţe noi în rândul celor mai sărace ţări din lume – au avut profit şi au contribuit, în acelaşi timp, la eliminarea sărăciei şi suferinţei. Ideile lui Prahalad nu mai sunt doar exemple izolate de inovare.
Comoara de la baza piramidei s-a vândut în peste 200 000 de exemplare, iar acum, la cinci ani de la prima ediţie, Prahalad şi-a actualizat textul, pentru a arăta cum au fost implementate aceste idei în zone sărace din toată lumea.
Autorul oferă şi răspunsuri la întrebări-cheie: la baza piramidei există cu adevărat o piaţă? Există profit? Există inovaţie? Este ea o oportunitate globală? Cu cinci ani în urmă, directorii companiilor puteau doar să spere că răspunsul la aceste întrebări era afirmativ. Acum Prahalad demonstrează că pot fi siguri. O IDEE POATE SCHIMBA LUMEA...
Cu cinci ani în urmă, C.K. Prahalad le arăta companiilor, în Comoara de la baza piramidei, cum îşi pot spori profitul şi creşterea adresându-li-se celor 5 miliarde de oameni săraci din lume. Sute de firme au luat această cale şi au creat afaceri mari, profitabile, reducând totodată sărăcia şi contribuind la creşterea calităţii vieţii.
   Comentează acest articol!
    Companie
    Nume
    Email
Verificare anti-robot 
   Vezi toate comentariile la acest articol!